Nekad Olof555 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof555

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/gabriel20102010/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Olof#8827

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Simon Karlsson han är 22år gammal, han har haft en tuff uppväxt då hans föräldrar var missbrukare han blev slagen av sin pappa som liten, sen när han blev 11år gammal så hoppade han av grundskolan och började lite smått vid kriminellaitheten först så började han snodde han cyklar. Sen när han blev 15 år gammal började han med helt med kriminaliteten han började säljer droger och vapen, sen så hade Simon blivit tagen av polisen när han hade en pistol på sig och narkotika då fick han ungdomsfängelse i 3måndaer, sen när han satt inne i fängelset så tänkte han att han skulle sluta med kriminaliteten helt och sen så började han att plugga på fordonslinjen och sedan dess har han levt ett lagligt liv

Varför ska just du bli Medlem på Unive? därför att jag just dka bli medlem är för att jag har bra erfarenheter inok svensk roleplay, jag har en väldigt bra och hög rp:nivå, och jag spelar ej för makt och pengar då jag tycker att det är tråkigt att se någon som gör det

Vad kan du bidra med till serverns RP? men en seriös hög och seriös rpnivå, kommer göra massa långdragna roliga scenarion, och kommer vara trevlig mot alla staffs och ha respect

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda peartnera ska ha roligt och inte bara för sin egen vinning

Hur hittade du Unive? En vän tippsade och så har jag kollat väldigt mycket streams

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? Försök igen om 24 timmar.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka