Accepterad Olof555 | Ansökan till Servervakt [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof555

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Vad heter du på discord? gabbe#5769

Ange ditt födelsedatum 10 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 6-10h

Hur länge har du varit medlem på Unive? asså ungefär 2månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2ggr

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en individ som underlättar för staff teamet, / avlastar. Man blir en trogen spelare som kan behandla Servervakt rollen. Och förväntas kunna reglerna. Servervakter ska kunna rpa på en hög nivå och inte lalla inom sin rp. Man blir även trogen med att kunna kicka, reviva, banna. Därmed är man så trogen så att staffs ger ett stort ansvar inom servern. Man hjälper staffs och dom hjälper oss. Vi bannar och dom förlänger beroende på vad för regelbrott som skett och hur grovt det är. En servervakt är en person som ska kunna våga ta åtgärder på folk som bryter reglerna, t.ex någon som rdmar, vdmar konstant. Då bannar man och skickar in en förlängning. Det är en servervakts uppgift.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill underlätta Staffs och andra höga ranker Jobb och hålla ordning på servern och som jag Rpar varenda dag över 3 timmer och tycker att jag passar att ha denna rollen för att jag är både aktiv och kan varenda regel och där har jag varit med om folk som pratar ooc och jag kan ej göra något då jag vill förändra denna servern och bli SV.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man använder sina förmågor på fel sätt eller för mycket såsom att revivea sig själv för ofta för att undvika att använda plåster eller att åka till sjukhuset samt att banna om ett scenario inte gick på dett sättet man ville den skulle. Korruption är att man använder sin roll för ens egna vinst tex i ett scenario eller liknande. Korruption kan ofta ske när man mutar polisen men i detta fall betyder det att man använder sin roll för att alltid ha rätt / vinna scenarion.
Servervakt abuse är om man T.ex. Kickar sina kompisar för att det är "kul", Man revvar folk som dött av rimliga anledningar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka