Nekad olof23 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olof23

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Fungus14de

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Meter Degsson och han är 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Framtids planer för Meter Degsson är att han som liten var skit dålig i skolan så han hoppade av skolan. Hans päron var båda två kriminella så han har tänkt att följa deras fotspår. Men innan han blev kriminell så jobbade han på mekonomen eftersom att han också har tyckt att jobba som mekaniker är väldigt roligt. Men han har aldrig tänkt att det är något som har har kunnat tänka sig att göra hela sitt liv. Så han går med ett kriminellt gäng. Han skaffar vänner men också fiender. Han lever fortfarande som kriminell och vill bli högt uppsatt i sitt gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med bra mycket social rp, göra det roligt för båda parterna och skaffa en bra miljö för alla som rpar runt om mig. Ska bara bidra med bra saker för denna server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som innebär med att man ska spela för motpartensvinst i ett scenario betyder att man inte alltid måste vinna ett scenario. Ifall man blir sönder pittad, bilen går sönder ska man inte hoppa ut och skjuta ifall 20 personer riktar mot en. Det blir bara tråkigt för den andra parten och man blir själv bannad för fearrp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, jag har brutit mot flera regler. Aldrig utav samma regel då jag har tagit lärdom av den regeln.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, VDM betyder vehicle death match och det menas med att man använder sitt fordon som ett vapen. Rdm betyder random death match och det menas med att man dödar någon person helt utan anledning, exempelvis att man går fram till nån i groove street o ba skjuter honom utan någon som helst bakgrund.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det tycker jag inte är relevant.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka