Nekad olof23 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olof23

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Laidback

Vad är ditt discord namn? ludvig0405

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edde Molasses och har haft en svår uppväxt eftersom hans pappa ofta misshandlade honom. Trots detta är Edde en godhjärtad person som vill hjälpa andra. Hans stora dröm är att bli mekaniker, en passion som väcktes när han meckade med sin pappas bil, vilket ofta ledde till misshandel. Edde drömde om att arbeta inom Formel 1 men istället började han på en byggutbildning i Malmö, där han tog examen. Tre år senare dog hans mamma, vilket skakade honom eftersom de hade förlorat kontakten. Hans pappa insåg då sitt fel och köpte biljetter till ett Formel 1-lopp som en försoningsgest, trots att det kostade honom fem månaders lön. Vid 24 års ålder flyttade Edde och började söka jobb, men det har varit svårt. Nu, vid 33 års ålder, är han fast besluten att arbeta ännu hårdare för att få ett jobb och skapa en bättre framtid för sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med bra rollspel och hjälpa nya spelare på FiveM som kanske behöver stöd. Jag kommer att skapa roliga och välutvecklade scenarion på Unive. Mitt mål är att alla ska ha en bra upplevelse på Unive när jag är med. Det är min huvudprioritet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag spelar för att ha roligt, inte för att vinna varje scenario. Man kan vara polis, sjukvårdare, jobba på en bilfirma, vara kriminell och mycket mer, utan att behöva vinna. Jag tycker denna regel är viktig för att alla ska ha kul, oavsett roll, och att servern blir en plats där man kan ha roligt tillsammans med sina vänner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler på unive forumet här kommer ett exempel powergaming det är om jag t.ex. kör och krockar under ett polis scenario så menas det med att jag inte för köra vidare om jag kör vidare iaf så blir det powergaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat rollspel i 3års tid och är en kunnig rp spelare och jag kan alla grundregler utantill och kör rp för det ska vara roligt och utan lall.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad
Anledning:
Vänta en vecka efter unban från permanent ban

Du får ansöka igen 2024-06-07. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka