Olof | Whitelist ansökning [BillyBrunsås]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof.

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
17
Användarnamn: Olof

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198357903696/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Olof#0001

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min kararaktär heter Bulgur Didricksson. Han är väldigt snäll och han går med på det mesta, Han är 30 år gammal och han gillar volvo och gamla bilar. Han älskar också att arbeta med bilar. Han gillar också att arbeta inom polis/vakt och han har arbetat inom polis yrket på andra städer. Han gick på flygskola i 5 år och han älskar att flyga. Han hänger också väldigt ofta med sina kusiner. Han har inte så många vänner för att dom mesta retar honom för aatt han är ful och tjock så han söker personer som gillar honom och inte gör honom ledsen.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra med en rolig stund och kanske göra folk glada. Och jag kommer bidra med att göra rpn kanske lite roligare. Och om jag gör något fel så kommer jag inte bli arg utan jag kommer respektera staffs och kunna ta en bann om jag har gjort fel. Jag kan också alla grundregler under fivem
RDM: När du dödar en annan spelare utan ett giltigt scenario bakom det

VDM: När du Kör över en annan spelare.

Copbait: när du försöker få polisen efter dig.

Combat logging: när du loggar ut ur spelet för att du inte ska tex dö eller hamna i fängelset.

FearRP: när du ska RPa rädd under ett pistolhot osv

Metagaming: när du använder info från tex discord eller streams

Powergaming: att om man kör rakt in i ett träd i 300 km/h så ska man RPa skadat.
Powergaming 2: att man inte bara spelar för tex vapen, bilar och pengar

NLR: att om man dör i ett scenario så ska man inte komma ihåg någonting från det scenariot.

Man ska också ha sunt för nuft och det är att man inte ska göra någonting man inte skulle ha gjort i verkligheten om man var den karaktären.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag söker en seriös rp server och jag vill komma tillbaka till denna server för jag tycker det är roligt att köra på servern. Jag vill också kunna söka jobb och umgås med mina vänner och ha kul. Vill också kunna lära känna nya människor. Och som sagt förut när jag spelade på denna server så tyckte jag det var väldigt kul att RPa på denna server.

Hur många timmar har du på FiveM? 481 tim.

Hur hittade du Multistaden? Jag började spela när min kompis sa att jag borde ladda ner fivem och köra på denna server men sen så slutade jag spela ett ganska långt tag och nu ville jag börja spela igen för att mina kompisar började spela igen.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja men tyvärr kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej om jag blir whitelist på denna så kommer jag ej spela på någon annan.

Senast ändrad:
Utveckla på [Berätta om din karaktär ] [Varför ska just du bli whitelistad ] och Utveckla lite på [Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ] :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka