Nekad Olof Persson | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kian

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Olof Persson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198963515389/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Lethin

Vad är ditt discord namn? Kian Keranowitchz#2037

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2006

Berätta om din karaktär. Jag är 40 år gammal och har en passion för golf, jag har 1 barn och 1 fru som jag älskar väldigt mycket. Mitt drömyrke hade varit att bli polis och skulle tycka det var väldigt kul och intressant att jobba som. Just nu jobbar jag som en journalist men vill gärna jobba som polis eller ambulans anställd. När jag var barn hade jag en svår uppväxt utan en mamma och en pappa som var alkoholist. Jag vill ge mitt barn en bättre uppväxt än vad jag hade och därför vill jag gärna jobba som polis eller ambulans vårdare. På¨vårt bröllop lovade jag min fru att vi skulle få ett bra liv och leva lyckliga, därför tog jag jobbet som journalist för att försörja vår familj.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra till ett bättre samhälle i Multistaden för vi behöver fler poliser och ambulans anställda för att hålla staden trygg mot brott och kriminalitet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur många timmar har du på FiveM? 100 timmar

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner skickade länken på discord och vi har spelat på den innan så kom ihåg den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelade på noplex innan men har lämnat den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka