Nekad Olof Persson | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kian

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Olof Persson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198963515389/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Lethin

Vad är ditt discord namn? Kian Keranowitchz#2037

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2006

Berätta om din karaktär. Jag kom till Sverige för 8 år sedan jag och min familj kom till Sverige för att få ett bättre liv här än i Iraq. Jag är just nu arbetslös och bor hemma hos mamma och pappa, jag skulle jättegärna vilja ha ett bra jobb så jag kan försörja mig själv och min familj. Jag är 185 cm lång och spelar basket på fritiden, jag är en väldigt trevlig och vänlig person men många tror tvärt emot när de ser mig för att jag är så lång. Jag tror att jag skulle passa på de flesta jobb för att jag är så vänlig mot kunder och klienter och för min goda arbetsmoral. Jag har tyvärr inte körkort eller bil för att jag inte har ett jobb men tänker ta körkort när jag har råd.

Varför ska just du bli whitelistad? För att mina kompisar skickade en länk till multistaden och att jag tyckte det verkade som en sjukt bra rp server, jag har spelat på multistaden innan med mina vänner och tyckte det var en sjukt bra server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? samma anledning som frågan ovanför

Hur många timmar har du på FiveM? 100 timmar

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner skickade länken på discord och vi har spelat på den innan så kom ihåg den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelade på noplex innan men har lämnat den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka