Accepterad Olof Persson | Whitelist ansökning(Bananslakt1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kian

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Olof Persson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198963515389/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Kian Keranowitchz#2037

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Persson och han är född 15/09/1990, han är 185 cm lång och har bott i sverige hela sitt liv men han har bott i farliga samt dåliga områden det har resulterat i att han inte haft världens bästa barndom hans pappa var alkoholist och hans mamma byte kön och flyttade till Thailand när Olof bara var 2 år gammal. Han var inte så bra i skolan han hade antingen f varningar i skolan eller e som bästa betyg. Han hamnade i många ungdomsgäng och började tidigt med droger samt börja röka sedan började med kriminalitet ofta var det cykelstölder men sen när han var 16 gick han över till droghandel samt bilstölder och inbrott. Med det här sagt vill jag alltså att min karaktär ska bli lite kriminell och bidra med rolig RP,roliga scenarion för civila,poliser osv. Jag vill alltså bara ha roligt o RPA.

Varför ska just du bli whitelistad? Jo för att jag inte är ny till RP jag har spelat länge nu och jag vet hur man RPAR så jag är inte så speciellt ny till RP samt denna servern har spelat ända sen början av sommaren sen tog jag en paus från fivem och nu vill jag börja igen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat på denna servern i 2-3 månader och jag älskar denna servern och jag vill verkligen tillbaka o RPA detta är Sveriges bästa RP server.

Hur många timmar har du på FiveM? 100 timmar

Hur hittade du Multistaden? Min kompis länka dcn i början av sommaren och då började jag RPA.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nä jag spelade på en server innan som hette Noplex men lämnat den nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka