Nekad Olof Persson | Ansökan till servervakt [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kian

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Olof Persson

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 15 September 2006

Vad heter du på discord? Kian Keranowitchz#2037

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 16-22 på vardagar, helger och lov 10-05 med andra ord hela dagen och natten typ

Hur länge har du spelat på Multistaden? Har spelat på den för ca 2 månader sedan och kom in där igen för ca 3 veckor sedan igen så har bra koll och vet reglerna och hur man ska rp-a på en bra nivå

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla koll på serven så att folk inte bryter mot reglerna med mera, jag skulle självklart inte åkt runt och letat efter folk som gör fel utan bara om det är någon som gör det när jag ser medans jag rp-ar på servern...tex om någon kör över 3 pers på bärgarn

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill kunna hjälpa till om någon gör fel och bryter mot reglerna för det är fel och så ska det inte vara på en så bra rp server som multistaden och för att ni sa att ni skulle behöva fler på servern för att hålla den säker

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle kicka alla som gör fel av sig som tex att vdm-a och rdm-a folk höger och vänster för det bryter mot reglerna. Jag skulle hålla koll runtomkring mig på servern och se till så att folk inte bryter mot reglerna.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är väldigt aktiv på servern alla dagar i veckan, bra på att rp-a och eftersom jag är så aktiv kan jag hålla koll på servern väldigt mycket så den är bra och säker.

Varför vill du bli servervakt? Jag känner att jag gärna vill hjälpa till på servern för att jag tycker om den sjukt mycket och vill att det ska vara bra rp på den och inte förstöras. Jag är som sagt väldigt aktiv och kan därför hålla koll på servern större delen av dygnet och då har jag koll så att folk inte gör fel så servern slipper sånt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja lite, mina kompisar har varit servervakter så de har berättat för mig hur det fungerar med de olika staffkommandona

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej aldrig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Nekad!
Om du verkligen vill bli servervakt så måste du visa mer engagemang genom att utveckla mycket mer.
Låser & Arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka