Nekad Olof Persson | Ansökan till servervakt [Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kian

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Olof Persson

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 15 September 2006

Vad heter du på discord? Kian Keranowitchz#2037

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 16-22 på vardagar på helger och lov från 12-04 oftast om jag inte är iväg

Hur länge har du spelat på Multistaden? Har spelat på den för ca 2 månader sedan och kom in där igen för ca 3 veckor sedan igen så har bra koll och vet reglerna

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla koll på omgivningen och kicka folk som gör fel och bryter mot reglerna, jag ska inte gå runt och leta efter folk som gör fel utan bara rp-a och kicka folk som gör fel i min omgivning. Tex om någon Vdm-ar någon ska jag kicka de för de bryter mot reglerna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill kunna hjälpa till om någon gör fel och bryter mot reglerna för det är fel och så ska det inte vara på en så bra rp server som multistaden

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Att bli servervakt gör så att hela servern blir bättre och desto fler vi har desto mindre problem får multistaden, jag skulle som sagt kicka folk som gör fel och bryter mot reglerna.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är väldigt aktiv och skulle självklart kicka alla som gör fel och bryter mot reglerna och göra multistaden till en bättre plats där folk inte gör fel och bryter mot reglerna.

Varför vill du bli servervakt? För att kunna hjälpa till och göra multistaden till ett bättre ställe, ni har skrivit att ni behöver fler så jag tänkte att jag skulle passa bra som servervakt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Inte riktigt, mina kompisar är också servervakter så de har berättat om det och de kan hjälpa mig om jag inte kan kommandon.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka