Nekad Olof Palme | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ahmed Habibi

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
8
Användarnamn: Olof Palme

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/OlofPalme/

Vad är din discord tagg? Gnompus Warrior#8345

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Metagaming för jag försökte sälja vapen till någon genom dc fast att den ungen jag skrev det till sa in game att jag skulle skriva till han där på dc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har ingen aning vad jag tycker då jag inte ens var vid min dator när jag blev p-bannad men ja det var väl nog jag som gjorde fel eftersom det var jag som skrev till honom och inte han till mig. Men tyckte p-ban var lite väl hårt dock men ja jag kan inte säga såna åsikter riktigt men aa. Och han och mitt gäng har också ständigt bråkat får olika saker så nu när han fick en chans att få fast mig så tog han ju den direkt och jag skrev bara det till honom för att locka in han i en fälla för att vårat gäng skulle döda han. Och sen viste jag absoulut inte det var metagaming eller något sånt då flera olika männiksor och gäng skriver så till varandra och jag har också fått men ändå så händer inget dem men jag får direkt p-bannen.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja, jag var en gång bannad för vdm. Och det var för att en gång när jag och min vän var gruvarbetare så tog vi en stor bulldozer för att komma tillbaka tillstaden och då behövde han stå på taket eftersom det bara finns en plats i en bulldozer. Då så när vi körde lite på vägen så kom det en skylt som han då träffade och flög då in under bulldozern och dog.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att jag aldrig någonsin försöker fake sälja vapen i folks pm igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte skriva saker om att sälja och sånt i dc utan ta det in game.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka