Nekad Olof Palme | Ban överklagan [Svante]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Habibi

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
8
Användarnamn: Olof Palme

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/OlofPalme/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Olof Palme

Vad är din discord tagg? Gnompus Warrior#8345

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming och failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde banna mig för att jag gjorde fel med att köra och skjuta samtidigt som jag körde men förstår inte powergamingen i det hela då ja vi flög av ett berg men jag kåg kvar där vi krocka och gjorde ingenting mer än att sitta och skrika aj och massa sånt som man brukar göra när man krockat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att vi gjorde en kidnappning/personrån och då när vi håll på att köra han till våran plats kommer det helt random ett par snubbar i bilar och börjar skjuta mot oss så då så dum jag var skör jag tillbaka när jag körde i typ 40 - 80 något sånt vilket man inte verkar få göra längre och då så skjuter dem mot oss och då sprängs mitt däck på bilen så jag flyger av ett berg och då krockade jag och la mig och börja skrika och sånt i plåga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var en felaktig ban då när vi satt i support så kom dem som också körde bilarna och sköt samtidigt fick inget straff eller någonting och sen kom alla som var inblandade i scenariot fram till att vi skiter i det och vi bara går vidare som om inget hade hänt och att folk ska slippa bans och allting men så kommer ändå staffs mot allas vilja och bannar bara mig ändå fast att dem som vi pratade mot inte heller brydde sig och inte ville att någon skulle få ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för vdm och powergaming innan. Vdmen var för att jag råkade köra över min vän med en bulldozer. Såhär var det, vi var gruvarbetare och då så skulle vi ta en bulldozer för att komma tillbaka till staden men då fanns det bara en plats i bulldozern så min vän stog på taket men då på motorvägen så kom det en skylt min vän träffade och då så flög han av bulldozern, in under däcket och dog.

Och powergamingen var när folk var vid vårat gänghus och då skjöt mig så valde jag istället för att lägga mig ner springa in i huset och lägga mig ner så jag inte blir helt ihjäl skjuten vilket man skulle gjort i verkligheten också som t.ex gängmedlem eller militär i verkligheten att man tar sina sista krafter och tar skydd om man blivit beskjuten.

Och nu har jag lärt mig iallfalall av powergaming bannen att om man blir skjuten så får man inte röra sig alls utan lägga sig ner direkt och skrika och sånt men jag kunde inte lära mig så mycket av vdm bannen då det var en olycka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda hade varit att kanske inte skjuta medans jag skör men jag kunde inte lära mig något mer från powergamingen då jag gjorde det som krävs och la mig ner och sånt som man ska göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte skjuta och köra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka