Olof Multivitamin
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198171496390/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? ziemann#1257
Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 1999
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof, han är 45 år och har ingen familj. Han har tidigare vart med i militären och polisen men valt att gå ett steg tebax då han vann på lotto, så nu gör han inget särskilt. Han älskar att festa och fiska, fisket är en passion han haft sen barnsben
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en mogen rollspelare som försöker spela så seriöst jag bara kan med inslag av humor. har även 2000+ timmar av erfarenhet på servrar som SkogenRP, FBRP osv
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Spelat lite och tycker alla verkar riktigt sköna och seriösa
Hur hittade du Unive? Genom en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ständigt utvecklas och utveckla andra
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla mig själv och att byta erfarenheter, samt skappa bra och långa scenarion
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? ziemann#1257
Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 1999
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof, han är 45 år och har ingen familj. Han har tidigare vart med i militären och polisen men valt att gå ett steg tebax då han vann på lotto, så nu gör han inget särskilt. Han älskar att festa och fiska, fisket är en passion han haft sen barnsben
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en mogen rollspelare som försöker spela så seriöst jag bara kan med inslag av humor. har även 2000+ timmar av erfarenhet på servrar som SkogenRP, FBRP osv
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Spelat lite och tycker alla verkar riktigt sköna och seriösa
Hur hittade du Unive? Genom en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ständigt utvecklas och utveckla andra
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla mig själv och att byta erfarenheter, samt skappa bra och långa scenarion
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej