Accepterad olof karlsson | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gandalftm

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198349784304/

Ditt Hex-ID: 1100001173794f0

Vad är din discord tagg? gandalftm

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (13).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag rpade utan krim med vapen i inventoryt och använde det för att skjuta en grabb

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom hem från skolan och såg att jag inte var med i krim dcn längre men fick ingen anledning i pm så jag gjorde snabbt en medlems ansökan och blev godkänd sen gick jag in på servern som vanligt och hade helt glömt bort att jag inte hade krim längre för jag fick aldrig en anledning om varför jag tappade krim så när jag spawna in hade jag min glock kvar i mitt inventory och tänkte inte mer med det och då drog jag och några till till paintball och körde där i typ en halv timme när vi kommer ut ser jag en grabb med gängliknande kläder och efter vi snackade så säger någon av mina kompisar att han hade rånat han så jag går bakom hörnet och ser han springa och skjuter ner han och då sätter vi oss i bilen och drar till sandy för att chilla där en stund och ta över områden åt crips

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en helt rätt ban för det var krim utan krim för jag hade helt glömt bort det men jag hade uppskattat att inte få en perma ban för jag vill jätte gärna vara kvar på servern men jag förstår att det var jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad förrut och tagit lärdom av det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte skulle ha haft vapen på mig och inte använt det överhuvudtaget och inte glömt bort att jag hade tappat krim

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer köpa upp krim så jag inte kör krim utan krim

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka