Accepterad olof karlsson | Ban Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gandalftm

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198349784304/

Ditt Hex-ID: 1100001173794f0

Vad är din discord tagg? gandalftm

Vem var det som bannade dig? emnez

Bild på banmeddelande: ban gg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fearrpade genom att åka iväg när någon stod och riktade på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några andra var med i en skottlossning alla dog förutom jag så dom sköt ner mig fortfarande vid liv alla 3 skriker att jag ska ta upp händerna jag gör det och dom tar mitt vapen och då var alla 3 i mitt inventory så jag gjorde ett riktigt dumt beslut som jag också ångrar att gjorde men jag åkte iväg för jag trodde ingen riktade på mig utan jag trodde alla sökte igenom mig så jag hoppade i den bilen som stod 3 centimeter från mig och körde iväg och ja det var dumt jag skulle rpat på skadorna och låtit dom kidnappa mig för ett roligare scenario förlåt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban emnez gjorde rätt genom att banna mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har lärt mig av tidigare bans genom att kolla på klippsen som jag har blivit tilldelad och

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att låtit dom kidnappa mig och gjort ett längre scenario utav det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka