Nekad olof johansson | Medlem ansökning (Yousefabd)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olof johansson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Vad är ditt discord namn? alex-#5278

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Johansson och han är 22 år gammal. Han har växt upp med många i närheten så som familj och nära vänner. När Olof var liten hade han inte så bra betyg för att han skolkade och var med kompisar istället för o plugga. En gång när Olof var ute med sina vänner så så började dem bråka och Olof gick hem själv den dan och blev ledsen för då började han inse att han hade gjort fel so var ute med sina kompisar istället för att plugga och tänka på framtiden och ångrade de han hade gjort.
Men nu försöker han ta tag i livet igen och hoppas att det inte är försent.

Vad kan du bidra med till serverns RP? r att jag kommer att bidra med ett bra jobb rp och kommer att vara social och trevlig mot alla jag träffar och jag kommer ta mitt rpande så seriöst det går men jag kommer också att ha väldigt kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Den blockerade vilja kan få ett utlopp, och man kan få uppleva en känsla av makt i sin vanmaktssituation. Den andra sidans förluster bokförs som egna vinster, även om de inte egentligen ger några egna fördelar.

Hur hittade du Unive? genom kommpisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka