Nekad olof johansson | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olof johansson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Vad är ditt discord namn? roger pontare

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008

Berätta om din karaktär. tjenare min karaktär heter Klas svensson och är föd år 1963 så med andra ord är han ganska gammal. han är en pensionerad militär och är en mkt hjälpsam man. denna manen är inte den som bara går förbi dej på stan utan han kommer gå fram och fråga hur din dag har varit och mkt mer. Klas har en fru som heter Agneta men inga bar eller anda släktingar. Och de är just därför Klas har valt att flytta hit han vill lära känna nya människor och få mer vänner. Han är alltid positiv och har alltid humöret på topp och om ngn försöker göra han ila så försöker han alltid hitta en lösning till vrf de jan ha gåt snett och hur dem kan lösa de. Klas plan är att bli polis eller Securitas vakt då han vill tjäna ihop lite extra pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett mkt socialt rp och en jävla massa ROLIGA SENARION

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för makt och pengar tex om jag skulle gjort ett bankrån varje dag och kommer undan varje gång så är de inte roligt för polisen drf kan man ksk låta dem ta en ibland bara för att man ska kunna få ett längre och mer spänade scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst dem, rdm betyder att man dödar ngn utan en anledning tex att man inte har ngt bakomliggande scenario och inta har ngn anledning till att döda personen. vdm betyder att man kör på ngn utan en anledning tex att jag kör på en folk massa bara för att. powergaming att man gör omänskliga saker som tex kör in i en vägg i 300km/h och sedan bara kör där ifrån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? de har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Nekad. Utveckla svaret på fråga 5. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka