Nekad Olof Figel | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Everum1o

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217076272/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217076272/

Vad är din discord tagg? Viggo_123#7520

Vem var det som bannade dig? znapix

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-11 013657.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo jag tror det var för att jagvar rätt så himla dum i huvedet och rasse och skrev /sme ja är hitler och det var super dumt av mig jag vet inte varför jag äns gjorde det jag borde verkligen skärpa till mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag gick in i support och skulle be om en rive och då kollar han på vad jag har skrivit och då ser han att jag har skrivit /sme jag är hitler och sen sa dom vänta och sen poff var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktg ban det var emot en av dom viktigaste reglerna som finns "rasism"

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej det har jag inte det här är den första gången jag hr blivit banad men min storebror som har spelat på detta konto förut har blivit det så det är tekniset det här kontos andra men min första.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo jag hade kunnat tänka på igen om reglerna och inte skrivit det eftersom det är en av dom viktigaste reglerana som finns.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jo jag har lärt mig att rasism inte dug är en rolig sak att gör för många som är ifrån denna spesefika kulturenka bli afended av saker som andra säger och tycker är ku, dom personerna ipesivt mig borde verkligen skärpa sig och tänka ut vad dom har gjort och aldrig använda dom orden igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka