- Meddelanden
- 120
- Reaction score
- 17
Användarnamn: Olof
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunnillas Lyx Och superbilar AB
Vad heter du IRL? Simon
Hur gammal är du? 12 Men mogen
Hur många timmar har du på Fivem? runt 200
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är erfaren just nu och jag tycker det är super kul att jobba här. Jag tror det skulle vara roligare att vara chef och ta intervjuer och liknande. Jag kommer vara snäll mot mina anställda samt kunder, Alla är välkomna att köpa bil här även dom som jaga har bråkat med OOC.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är anställd som Erfaren just nu
Berskiv din karaktär? Snäll, God och glad, gillar att prata med människor och gillar att umgås. tycker om att jobba med bilar,
Hur ofta kommer du vara inne? Mån: 16:15 till 21:00
Tis: 15:30 till 21:00
Ons: 15:25 till 21:00
Tor: 16:25 till 21:00
Fre: 14:15
Helger beror det på när jag behöver sova och om jag har läxor och annat. Men jag kan absolut spela mer på helger och sen tar jag pauser där jag går ut och går och lite så.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut, detta är den bästa RP servern och jag kommer aldrig lämna multistaden
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej och jag kommer aldrig att göra det
Har du läst våra Regler? Ja
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunnillas Lyx Och superbilar AB
Vad heter du IRL? Simon
Hur gammal är du? 12 Men mogen
Hur många timmar har du på Fivem? runt 200
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är erfaren just nu och jag tycker det är super kul att jobba här. Jag tror det skulle vara roligare att vara chef och ta intervjuer och liknande. Jag kommer vara snäll mot mina anställda samt kunder, Alla är välkomna att köpa bil här även dom som jaga har bråkat med OOC.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är anställd som Erfaren just nu
Berskiv din karaktär? Snäll, God och glad, gillar att prata med människor och gillar att umgås. tycker om att jobba med bilar,
Hur ofta kommer du vara inne? Mån: 16:15 till 21:00
Tis: 15:30 till 21:00
Ons: 15:25 till 21:00
Tor: 16:25 till 21:00
Fre: 14:15
Helger beror det på när jag behöver sova och om jag har läxor och annat. Men jag kan absolut spela mer på helger och sen tar jag pauser där jag går ut och går och lite så.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut, detta är den bästa RP servern och jag kommer aldrig lämna multistaden
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej och jag kommer aldrig att göra det
Har du läst våra Regler? Ja