Accepterad olof callerfjord | Medlem ansökning [boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olof callerfjord

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/offe10/

Vad är ditt namn i verkligheten? olof callerfjord

Vad är ditt discord namn? -O1of-#5609

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof callerfjord, en glad och go kille som gillar bilar något fruktansvärt. Han är 25 år gammal och kommer från Iran. När Olof endast var 6 år så var hans pappa och två av hans bröder tvungna att flytta ifrån Iran. Det var ett fruktansvärt krig som utspelade sig så för alla deras bästa så flyttade de till Sverige. Innan flykten så dog mamman och det satte en stor oro i Olofs liv. Han ville absolut inte förlora någon av antingen pappan eller hans två bröder. Men under flykten så dog en av brodern pågrund att det var en fruktansvärd hungersnöd. Han är väldigt rädd att hans pappa och bror ska dö. Och hans andra broder, pappan och Carl kom till Sverige 2001. Hans bror Ahmed som var den brodern som finns kvar flyttade till Stockholm för utbildning och lära sig svenska. Carls pappa Osman började jobba på Samhall för att få ihop pengar till att överleva och få mat på bordet. De flyttade in 2002 till Lisa. Lisa är en person som Osman träffade på en skola när han städade där. Lisa visade då engagemang och ville se till så att Olof och Osman skulle få det bra. Osman och Lisa började träffas sedan och har sen dess varit ett par. Lisa har en dotter som har flyttat. Olof har haft det ganska svårt i skolan då han inte kunnat svenskan så pass bra som han behövde. Han satt och jobbade varje dag för att lära sig språket han behövde. Skolan gick bra tillslut och han gick även gymnasiet. Han gick ut gymnasiet 2006 och har efter det jobbat som busschaufför och taxichaufför. Han är väldigt rädd att hans pappa och bror ska dö. Under den stunden så kom ett bil intresse fram och sedan dess har han alltid älskat bilar. Hans största dröm är att jobba på antingen någon bilfirma eller ett ställe där han får reparera bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att kunna utvecklas i både rp:t och att kunna ge flera ett riktigt bra rp. När man är medlem så kommer man åt flera bra grejer som behövs för att utvecklas och ha det roligt. Jag kommer kunna bidra med många bra scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att den verkar som en bra rp server o köra på o verkar som att den har unika scrips o scenarion. Sen så är den ju sjukt bra också för att massa av vänner har rekomederat den här servern.

Hur hittade du Unive? Via en kompis som har spelat ett bra tag och rekommenderar starkt unive på grund av era scripts och att det alltid utvecklas

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att lära mig och få mer erfarenhet ifrån annat folk, jag har alltid som mål att bli en bättre spelare och bli så bra som möjligt, jag ge min erfarenhet till andra personer och jag vill bli så omtyckt med min RP som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skapa bra RP och bidra till en allmän karaktärs utveckling i största mån möjlig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, endast unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka