Nekad Olof Björkman | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Olof Björkman

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199172514620/

Ditt Hex-ID: 76561199172514620

Vad är din discord tagg? Kungen#8882

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? permaban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? korrupt inom yrke.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? JA för att jag begik ett stort misstag utan att jag viste om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Jobba på marja-lisa I 2 dagar och när jag hade jobbat lite så skulle vi ha möte och då sa H1 Kalle#5602 att vi fick tillåtelse att köpa special bilar för att H1 Kalle#5602 han sa att han hadde pratat med staff att vi fick köpa special bilar och när vi köpte in bilar så gick det och sen köpte H1 Kalle#5602 3 special billar till sina kompisar för 0 kr på faktura och sen lämna han vår server och Jobbet och då blev vi alla bannade som sålde special.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och för att jag gjorde fel med att sälja special men det står inte någon stans att man inte får sälja special.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är bara combatlogg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? sögt upp staff och frågat hur det va med saken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ditt påstående är felaktigt, då båda parter har en annan historia därav nekas du.

Tillbaka