Nekad Olof Björk | Chef-jobb ansökan [Bahmas Mammas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

korpen_

Icke Medlem
Meddelanden
515
Reaction score
23
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahmas Mammas

Vad heter du IRL? Ahmed

Vad heter du på discord? _torpeden_

Hur gammal är du? 15 (16 i november)

Hur länge har du spelat på Unive? 9 Månader.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jobbet just nu är inaktivt och har för mycket kriminell aktivitet som sker när det väl är öppet. Jag kommer ha det som en Laglig Aktiv Nattklubb där RP:n nivån är hög. Vi kommer ha sammarbete med Securitas/Ordningsvakter som är där under våra öppettider. I mitt ideal ska det vara aktivit och högt i tak med RP.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har faktiskt ingen erfarenhet med att jobba i en klubb, men jag har erfarenhet inom andra Chefs Positionen. T.ex inom Domstol där jag var chef i 2 månader och styrde upp mycket tills Polisen bestämmde att avbryta sammarbeten med oss.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne iprincip varje dag. Men Klubben kommer endast vara öppen på Fredagar och Lördagar. Vi kan ha öppet då och då på vardagar men det ska vara plannerat och inget drinkande. Endast Dans.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart att jag ska, har mycket planer allmänt på servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka