Nekad Olof Björk | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

korpen_

Icke Medlem
Meddelanden
515
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123558506/

Ditt Hex-ID: 11000014556706a

Vad är din discord tagg? Olof Björk#8478

Vem var det som bannade dig? Frankish (Bilden under är gammal, jag kunde inte ta en ny bild för någon anledning.)

Bild på banmeddelande: Strong Sudeysi.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet at jag blev bannad för att jag inte RPade mina skador som man ska.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad av en man i Escobar för att han trodde att jag var Mustafa Ali (min vän.) som dem är efter för han lämna gänget ohederligt. Han fick reda på att det inte var jag så han bestämmde sig att köra tillbaka mig. Påväg tillbaka så Dysyncade mannen och vi flög upp i luften och krocka in i en byggnad (stor krock.) IRL hade man nog antingen dött eller kommit undan och brutit ryggen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog ingen felaktig ban, vad jag tycker iallafall. Man kan ha olika åsikter men jag fattar för att Frankish förklarade och motiverad varför bannen var. Många andra motiverar inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad från Discord, har blivit bannad från in-game 3 gånger. En gång för ett par veckor sedan. Då jag slog en man som la ner efter jag hade knockat han. Det är RDM om man inte ger de en chans att ställa sig upp. Andra var för sunt förnuft jag dödade en man efter att vi hade bråkat. Men man dödar inte någon över ett bråk. Inga andra Moderationener efter det, lärt mig att inte slå folk medans de ligger ner och använda sunt förnuft innan mina handlingar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte klivit ut ur bilen på direkten och sagt "fyfan vad det gjorde ont, mår du bra." Jag borde vänta lite innan jag kliver ut och ligga ner på marken med "U." Jag gick runt bilen till den sidan föraren var på och om man krockade IRL skulle man nog inte göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det är inte första gången jag inte RPade skador som man ska tror jag, men det är nog den sista. Jag har förstått hur man ska göra.

Det ska vara så realistiskt som möjligt, man ska trycka "U" och inte gå ut ur bilen direkt har jag lärt mig.

JAG KUNDE INTE TA BILD PÅ BAN MEDELANDET. DET LÄT INTE MIG.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag, jag förstår också att ni inter har skyldighet att svara på Överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka