Nekad Olof Björk | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

korpen_

Icke Medlem
Meddelanden
515
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Frans

Vad heter du på discord? Olof#8478

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Alla dagar Minst 4-45h per dag. Jag är mer är aktiv hela helgerna.
Måndag - 15:30 - 21:00
Tisdag - 15:30 - 21:00
Onsdag - 15:30 - 21:00
Torsdag - 15:30 - 21:00
Fredag - 12:00 - 03:00
Lördag - 12:00 - 03:00
Söndag - 12:00 - 21:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 6 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 Gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Hålla kontroll på omgivningen, t.ex om någon lallar nog för en Ban få kan vi lägga 60 Minuter ban.

Vi är inte Staff, vi underlättar Staffs Arbete, vi hjälper folk IG som gör /help, vi ser till satt regler följs och att RPn har en Normal Hög Standard.

Varför vill du bli servervakt på servern? Den främsta anledningen till att jag vill bli Serervakt är att jag har spelat här i nästan 7 månader, och jag vill få erfarenhet och få en större roll inom Unive där jag kan bidra till detta community. Jag har också mött på ett antal lallare och spelare som inte kan reglerna som förstör för dem som vill RPa. Jag vill få stopp på det genom att vara Servervakt och Banna/Kicka sådana spelare.

Jag vill att Unive ska ha folk med vett och som förstår vad det betyder att RPa och unives regler.

Jag vill också få en plats inom Staff Teamet i framtiden. Där jag kan göra även mer skillnad.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. På bästa och enklaste sätt är korruption/abuse ifall man använder den Makt som har kommit med SV på ett otilllåtet sätt.

T.ex

Bannar/Kickar för ingen anledning, Använda / kommandon på otilllåtna/onödiga sätt för sin egen eller annan vinst.
 
Jag kommer skicka bilden senare ikväll, då jag är ej hemma.
 
-rep Jag har sett bara hur hans rp är och han brukar lalla mycket inom rpn. Annars ganska bra. Tar sisådär beslut!
 
-rep, kom precis tbx från en ban som vi servervakter ska lägga. Som servervakt så ska man kunna regler utantill, känns ej som du kan det.
 
Du tappade din medlemskap den 8/5 för d försök till muta staff
sen att dina senaste bans varav 11 senaste 3 månaderna ser itne bra ut för en blivande SV
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top