Dubbelpost Olof Björk | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

korpen_

Icke Medlem
Meddelanden
515
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Frans

Vad heter du på discord? Olof#8478

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Den främsta anledningenb till att jag vill bli Medlemskaps Ansvarig är att jag har spelat här i nästan 1 år, och jag vill få erfarenhet och få en större roll inom Unive där jag kan bidra till detta community. Jag har också mött på ett antal lallare och spelare som inte kan reglerna som förstör för dem som vill rpa. Jag vill få stopp på det genom att vara MA och neka sådana spelare.

Jag vill att Unive ska ha folk met vett och som förstår vad det betyder att RPa och unives regler.

Jag vill också få en plats inom Staff Teamet i framtiden. Där jag kan göra även mer skillnad.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja just mig för att jag har en bra aktivitet, genuin person och schysst, jag är aktiv på DC. Svarar på DMs, och har ett tålamod.

Jag kommer inte vara "snäll" med ansökningarna, dem ska kunna kraven för att bli medlem bra och Unives grund regler.

Jag är proffiig och representerar Unive på ett bra sätt.

Jag skulle inte heller klassa mig som en Problemspelare då jag bara har 10 bans över det år jag vart på Unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som man själv vill bli bemött, man ska ha respekt, och prata i en lugn ton med de.

Men om de börjar tjafsa eller argumentera, då ska man forsätta att hålla en lugn ton.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer acceptera spelare som har kompetens och är motivierade och redo! Kraven kommer att hållas. Kraven kommer inte gå ner. Då jag inte kommer acceptera om man inte fyller kraven.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska kunna grundreglerna, de ska ha kompetenta, de ska ha en utvecklad ansökan där de visar på att dem är motivierade.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Främsta ansvaret skulle vara att aktivt ta in nya medlemmar till Unive bl.a genom intervjuer och att läsa igenom ansökningar.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv väldigt ofta, flertal timmar per dag. Ibland kan det ske att jag inte är aktiv på någon dag. Men då meddelar jag såklart. Väldigt sällan.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nein.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka