Accepterad Olof bergman | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof bergman

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879557582/

Ditt Hex-ID: 110000136cb47ce (Hex)

Vad är din discord tagg? olofbergman

Vem var det som bannade dig? toshiro

Bild på banmeddelande: Screenshot_169.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag bar iväg min "kompis" som stod och fick vård av en sjukvårdare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag bar upp min opp som min karaktär sa ut högt va min kompis och olof har alltid sagt att han litar mer på svetlana än en nyinkommen sjukvårdare i detta fall. sen bär jag iväg han för att hitta ett garage men hade visst inga bilar tillgängliga sen blir jag indragen i support. där motpatnern hetsar och skriver i ooc under scenario

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. på sätt och vis var den rätt ifrån staffs perspektiv men dom fick aldrig reda på mitt perspektiv. felaktig ifall man fick veta mitt perspektiv. tycker staffs gjorde fel i detta fall i att 1 enbart lyssna på motpartnern och inte få mitt perspektiv med in i bilden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste bann var "sannoligen fusk" och den var felaktig den var placerad av sonkiez. jag har inte fått många banns alls under senaste tider jag spelat unive men tydligen var det dags nu. dessutom så har jag många banns men många många av dom är felaktiga och felplacerade. men jag lärt mig av varenda och inte alls upprepats igen vad jag kan tänka mig in i. max jag blivit bannat för nåt är 2 gånger är jag säker på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kunde väl låta min karaktär lita på den här sjukvårdaren. och inte springa iväg med min polare. skulle aldrig göra om detta för jag vill verkligen inte vara bannad för jag vill spela med alla mina vänner. jag vill verkligen inte vara bannad de här va dumt beslut av mig jag ska verkligen inte göra om detta då jag vill inte vara utan unive i 8 dagar. jag har haft jätte fint ban historik under senaste tiden jag spelat för jag har skött mig det här är inte alls likt mig och kommer inte hända igen jag ångrar verkligen att jag gjorde detta så enormt mycket.

Jag ber så hemskt mycket om ursät för jag tagga staffs i min förra överklagan. jag lärt mig av det och de kommer jag inte heller göra igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att rpa suntförnuft att de kan se konstigt ut i andras ögon vad man gör men i hela fallet inte menar typ. jag lovar att inte plocka upp någon som ser ut som olofs kompis för han litar mer på svetlana. Fööörlåt. jag kommer aldrig göra om detta typ av rp scenario det var jätte dumt ska aldrig upprepas och har aldrig gjort något liknande förut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka