Accepterad olof Bäckerman2342 | Medlem ansökning [Lucifer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jarre

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore

Vad är ditt discord namn? Jarris#3999

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Bäckerman. Olof är en spralig person men också en väldigt trevlig person. Olofs barndom var en svår och jobig uppväxt. Olofs far var en väldigt agresivman med ett drogmissbruk. Nästan varje dag olof kom hem var hans far påvärkad eller hög. Ibland slog Han olof vilket tog på Olof väldigt mycket. Olof bråka mycket i skolan och hade inga bra betyg. En dag kom socalen och hämtade olof och hans bror jonas från deras far. Olof fortsatte att bråka och vilket gjorder att han hamne i stort trubbel med personalen. Olof hamna i ett miss bruk vid 16 års åldern. Olof blev omhändetagen många gånger och gjorde att direkt vid 18 års åldern så blev olof fängslad i 2 år. Olof hade en tuff tid i fängelset och som på alla andra ställen hamna han i mycket slagsmål och bråk. men när olof blev släpt 2020 så bestämde han sig för att ta reda på livet. olof skaffa ett jobb och började vända på livet. olof försökte ta kontakt med sin far men han hade gort bort i en överdos när olof satt i fängelse. Olof blev inte ledsen utan han tjände en skön känsla i kroppen han tjände sig fri för första gången i sitt liv. Olof fick kontakt med sin bror jonas dom träfades på piren det var då jonas berätta att han har blivit gängkriminel. Olof blev väldigt ledsen och gick vidare. Olof har än idag kontakt med sin bror och Olof berättar alltid hur han har en dröm att bli precis som han och en vacker dag kan det bli så.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en bra med rollspel och har en stor erfaranhet och det. Jag vet hur man ska agera, Jag kan unives reglern. Jag lyssnar på vad staffs säger och är inte ett svin utanför rp. jag är mogen både utanför och innanför rp. Jag har spelat på olika rp servrar i mitt liv och jag kan mer rp än det flesta. Jag har också en lång historia med att spela på unive och varit medlem flertal gånger.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man skall göra alla rp senraion lika roligt för de båda parter. T.ex om man är i ett skott senario så skall man ej bara spela för makt och pengar utan att man skall vara både mogen och en bra rpare.

Hur hittade du Unive? Geneom min kompis

Din Medlems ansökan har accepterats. Tråd låst och Flyttad till Medlems ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka