Nekad olof Bäckerman2342 | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jarre

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198981446743/

Ditt Hex-ID: 11000013cddfc57

Vad är din discord tagg? Jarris#3999

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-07 185940.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa något som var väldigt dumt och inte snällt. Jag gick fram till en sons medlem och sa farmen vilket jag ber så hemskt mycket om ursäkt för. Det är ett av de större misstag jag har gjort under min tid på unive. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt enorma misstag och jag kommer aldrig göra om det. Jag vill också ge Hammarlöf en personlig ursäkt om jag kränkte han på något sätt. Jag hade ingen anning att detta var fel när jag väl sa det men nu förstår jag vilket grovt misstag jag har gjort så ännu en gång så ber jag om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så gambino,bloods,GSF, SOA hade street fight på farmen. det var ett långt och underhållande scenario samt roligt för båda parter. Sedan efter att scenariot var slut så valde jag att gå fram till en SOA medlem och sa något väldigt dumt (Farmen) Jag var så dum och tänkte inte någon stans när jag sa detta. Detta var ett stort misstag som jag gjorde och jag kommer aldrig förlåta mig själva för att jag sa detta Jag ber om förlåtelse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var absolut inte felaktigt och jag förstår till 100 procent varför jag blev bannad. Ni hade all rätt arr banna mig i denna situation och jag respekterar om ni väljer att neka denna ban överklagad så respekterar jag erat beslut. Jag har lärt mig mycket av denna ban och jag kommer ha en livs läxa om hur man beter sig mot andra och hur man beter sig framför folk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft 15 tidigare bans de flesta är SV bans men så är det vissa bans längre vilket jag har lärt mig väldigt mycket av. dessa bans är nog suntförnuft men sedan så har jag ej blivit bannad på de senaste 3 månader vilket man kan hitta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka mer än 2 ggr, Jag hade kunnat inte säga det jag sa och bara gå därifrån och bete mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket från denna ban och jag har nu lärdomar före resten av livet så man kan säga att jag tackar er för denna ban och jag förstår nu varför ni har bannat mig och varför man bannar en person för detta vidriga beteende.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka