Nekad Olof Askpung | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof Askpung

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Askljung

Vad är ditt discord namn? williame#4807

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Askpung och är 22 år. När Olof var liten så hade han en tuff barndom då han blev
misshandlad hemma av hans pappa eftersom hans pappa var en alkoholist. När Olof var 6 år så började han skolan i lågstadiet, då Olof började få lite vänner ifrån skolan.
Men det var en vän som stack ut och var den snällaste som Olof hade träffat, han hette Hans. Några veckor hade gått i skolan och Olof och Hans började umgås mer och mer.
Efter 6 år var Olof 12 år gammal och var fortfarande bästa vän med Hans. Olof hade blivit väldigt intresserad av motorcyklar, då hans pappa ägde en som stod i garaget
och skräpade. När Olof kom hem från skolan en gång så Gick han ut i garaget och skulle hämta ett verktyg för sin skateboard så såg han sin pappas Harley Davidsson och
bestämde sig för att ta ut den och göra rent den. Efter 2 dagar så hade Olof gjort rent Motorcykeln så att den såg ny ut. Nu ville Olof Börja meka med den, så att han
tog fram en verktygslåda och började plocka isär chassit för att sedan laga den. Olof började söka på internet hur man lagade vissa delar och fick sedan n bra kunskap
inom fordon. När Olof var 16 år och skulle börja i gymnasiet gick han linjen fordon. Då började Olof se mål med sitt framtida yrke som en mekaniker a fordon.
När Olof hade gått klart skolan så började han att jobba på Mekonomen där han fick en hyfsat bra lön. Efter ett tag hade Olof fått ihop 160000 kr då han köpte en
alldeles egen Harley Davidsson Softtail deluxe. Olof är en person som är väldigt snäll och trevlig när man känner väl honom som också som bryr sig om alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska hjälpa nya rp spelare så dem känner att unive är en bra rpserver och så att dem vill forsätta spela på servern. Jag vill göra rp roligare för andra spelare också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag själv som ska vinna i ett scenario utan att andra också kan vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? Genom tiktok och att vi blev trötta på gta 5 online och ville testa rp, sedan så hitta vi unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka