Accepterad Olof Askpung | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof Askpung

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198849187533/

Ditt Hex-ID: steam:110000134fbdecd

Vad är din discord tagg? williame#4807

Vem var det som bannade dig? Jacob Akerman

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Korruption inom yrke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag tog ut pengar ur kassan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog ut pengar ur företagskassan utan veta att man inte fick!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban fast jag visste inte att man inte fick ta ut pengar! Så man kan säga att det var lite både och.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har endast blivit bannad för llal och sådana små grejer innan när jag varit tidig medlem eller inte medlem alls! Efter dem banarna så har jag fattat att jag bör ta min pr på lite högre allvar. Jag har nu höjt min rp nivå och llalar knappt alls något mer längre!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fråga Staff eller Bossen ifall det är okej att ta ut pengar sedan hade jag även kunnat tänka lite mer själv och inte tagit pengar jag inte tjänat. (JAG KOMMER ALDRIG GÖRA DET IGEN)!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att fråga innan jag gör något jag är osäker på och så har också jag lärt mig att respektera Unives regler mycket mer!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes!

Jag gör så att jag ger dig en till chans men skulle detta ske igen då kommer det inte accepteras.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka