Accepterad Olof | Ansökan till Servervakt [SBstyle, BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Olof

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Nilsson

Vad heter du på discord? !Olof.#4899

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne från 14:30 till 23:00 på vardagar. Men på helger och lov så är jag inne från 09:00 till 01:00. Dessa tiderna varejerar från vecka till vecka. Men skulle själv vilja säga att jag spelar för mycket :) Brukar sitta och rpa hela tiden när jag är på datorn

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sen början på 2021. Men jag lämna dcn och slutade spela fivem i början på maj detta året OCh så skaffade jag medlem idag 09-03-2022. JAg har 1400 timmar på fivem och minst 1000 st är från unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/696003845549195365/1015616194558042232/unknown.png den utav akzab den 21 augusti blir jag bannad p g a han bannar fel id fråga han själv då han är staff nu :)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej Asså jag har aft klacka sko men det var för att jag bytte server för typ ett år sedan och det var typ stanndard att man fick det men Quirkz sade för ett tag sedan att det inte riktigt räknades.

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag vet att det är mycket spelare innan dygnet om på unive. Och det finns ju endast tillräckligt mycket staffs som kan ta hand om alla de spelarna. Servervakter hjälper servern och staffs igenom att kicka eller bannar lallare sammt folk som gör mindre regelbrott som inte förtjännar längre bann. Då tar man det till en helper /staff. Jag som servervakt vill hjälpa servern och göra så gott jag kan att styra upp rp miljön i omgivningen av mig. Så en servervakts uppdrag är att underlätta staffs igenom att banna och kicka nya spelare som t.ex lallar eller gör massa grundlägande misstag.

Varför vill du bli servervakt på servern? JAg vill ta ett större ansvar och därför söker jag till sv! JAg vill hjälpa till att få bort lallare eller snarare lära upp de igenom en kick eller en kortare bann. Där med se till så att unive blir en roligare server. Unive till en bättre server! JAg vill hjälpa till olch få servern att bli så rolig som möjlig medm en bra rp miljö och det är just därför jag vill bli servervakt. JAg tycker också väldigt myclket om servern och vet om att servern kan bli mycket roligare om man bli av eller snarare läxar upp folk som springer runt och lallar på torget etc.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En servervakt kan vara korupt igenom att ressa sig själv eller banna någon i ett scenario för att vinna det. Så koruption inom servervakts ibtten är att man använder sig utav sina sv perms för att banna eller reviva folk för att vinna eller få en större chans att vinna. T.ex Om jag är i ett skott scenario och blir ner skjuten så kommer jag att använda mig utav mina sv perms för att återupplivas och kunna fortsätta scenariot. Att abusa sina sv perms är att man gör saker som en person utan perms ej kan göra. Eller om man är i en bil jakt så kanske man försöker kicka en spelare som jagar än även fast han inte gör några fel för att just VINNNA!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig innan din ansökan automatiskt nekas. Lycka Till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka