Nekad Olof | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Olof

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Nilsson

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2007

Vad heter du på discord? Malte.#8388

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar melan 9 till 00 på helger och på vardagar från 14:00 till 22.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ungefär 3.5 månader. Och jag har 365 timmar på dessa 3.5 ånader på unive och fiveM.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli en server vakt skulle jag försöka hjälpa staff teamet så dom får lite mindre att göra genom att hjälpa till med små saker i min omgivning så dom sliper ta hand om det på så sätt så kan dom stora problemen få ett bra fokus medans jag och några till kan ta hand om lite mindre problem

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli en server vakt här på unive är att jag tycker det är väldigt kul att få hjälpa till och lösa folks problem så därför tänker jag försöka så gott jag kan att bli en servervakt här på unive. Sen vill jag även få hjälpa till med problem in game så dom stora problem kan få ett bra fokus av staff teamet

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att om jag hade blivit en servervakt så skulle jag nog kunna minska lallandet på servern. Med att jag Hade jätt folk banns och vågar stå upp för lallet samt få bort det på servern så mycket som jag kan åstakomma med. Jag passar som Servervakt för att jag har varit det tidigare och sen blev jag support och sen fick jag inte ha kvar den efter jag avgick så det är därför jag hade tyckt att jag passar som servervakt

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli en server vakt ihop om att jag ska kunna försöka få ner lallandet en hel del genom att få hjälpa till i min omgivning och då även kunna underlätta Staffsens jobb enormt mycket då dom har annat att göra sen vill jag även få testa på här på unive att vara en servervakt och då kunna få hjälpa till på en sådan stor server.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli en server vakt ihop om att jag ska kunna försöka få ner lallandet en hel del genom att få hjälpa till i min omgivning och då även kunna underlätta Staffsens jobb enormt mycket då dom har annat att göra sen vill jag även få testa på här på unive att vara en servervakt och då kunna få hjälpa till på en sådan stor server

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har koll på alla kommandon som finns (support och servervakt) och hur och när jag får använda de. /Kick (id) (anledning) Svban (id) (anledning) Svban ger en 60 mins ban. /Toggleid (så jag kan se id över folks huvud) . /dv gör så att en bil försvinner när man sitter i den.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad 1 gång för saker jag har gjort och två av de andra har jag blivit bannad p g a av de har tagit fel id.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte och har aldrig testat en annan server än unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka