Inaktuell Olof | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

!Olof

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Nilsson

Vad heter du på discord? Malte.#8388

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Då jag vet att folk vill ha whitelist det är många som ansöker och få som accepterar, samt jag vill hjälpa alla som vill få whitelist och göra servern till en bättre plats, då jag vet själv hur det är att vara någon som söker efter wl och att vänta inte är kul, jag tror att jag kan hjälpa till med att få det bättre på Unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig för att jag är en trevlig person som kan prata med allt folk och jag hade kunnat gjort jobbet på ett profisonellt och bra viss. Jag är aktiv varje dag och jag hade tagit medlemskap ansökningar och intervjuer näst intill ehal tiden. Om det är något jag inte gillade med någons medlemskaps ansökan eller tyckte att de inte hade gjort så bra hade jag skrivit till de vad de ska förbättra och önska de lyckatill till nästa ansökning.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man alltid ska bemöta annat folk med respekt och då förväntar man sig respekt tillbaka. Men om det är så att jag nekar någon efter en muntlig intervju och de hade börjat skrika och hålla på ska man alltid vara den störe personen och inte vara sådan tillbaka. Jag kommer absolut att lyssna på vad de andra folket säger även om jag själv inte tycker det är jätte intressant.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Betydelsen med att vara WL är en öppning för den stora rp värden. Så du kan skaffa bättre jobb och andra saker. Och därför kommer jag att godkänna folk som jag känner hade kunnat hjälpa rp nivån och inte bara åkt runt och lallat hela dagarna. Så jag kommer vara sträng med godkänningar och nekanden men jag kommer inte vara för sträng (:

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? När man är whitelist så måste man kunna reglerna på servern och man måste respektera staffsen och alla andra på servern. De måste tydligt kunna reglerna ha alla regler klara för sig. De ska rpa på så hög nivå som de kan och rpa seriöst. Inte dryga mot någon staff eller förstöra på något sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vara så aktiv som möjligt o kunna hjälpa så många som möjligt för att hjälpa dom. Ha respekt mot alla oavsett vad. Jag vill också ge alla en chans för o bli whitelistade. Men inte till en chans när man ser och hör på de att de kommer lalla för då hör man inte hemma hos folk som är medlem.

Hur ser din aktivitetet ut? På varadagar är jag inne från 14 till 22 och på helger är det från 9 på morgonen till 01. Och samma tider för lov som helger.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag är inte WL på någon annan server och har aldrig varit det någon annan stans.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej men man hoppas att man blir Medlemskaps Ansvarig (:

+rep Bra Ansöka men inte mycket srivet men jag vet att du en bra mdemskap ansvarig Olof hoppas du blir Viddare ❤

Tillbaka