Nekad Olof | Ansök till whitelist ansvarig [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof.

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
17
Användarnamn: Olof

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon.

Hur gammal är du? Jag är 12 år men är mogen för detta jobb.

Vad heter du på discord? Olof#0001

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kolla WL Ansökningar i princip hela dagen eftersom jag går i skolan hemma.

Hur aktiv är du i discorden? Jag kommer vara aktiv hela dagen och kolla i discord servern men kommer tyvärr inte ta muntliga hela tiden men jag kan göra det efter skolan och på mina raster.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Eftersom jag tycker det är så kul att vara Whitelistad på denna server så vill jag att andra ska ha det lika kul som jag har det när jag spelar på servern. Och för att jag vill bli en större del av multistaden för att jag älskar denna server.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag kommer vara aktiv i discorden och i forumet så om någon har ansökt så kommer jag ta det före allt annat. Jag kommer kunna vara aktiv i skolan nu när jag är hemma så jag kommer kunna kolla ansökningar hela dagen. Jag kommer ta detta jobb på alvar och inte ge WL till vem som helst utan kommer godkänna om jag tycker dom passar bra för Whitelist och kan mycket om RP och kommer Neka om jag anser att dom inte passar för WL tex om dom inte har utvecklat tillräckligt mycket osv. Jag kommer också vara trevlig mot alla jag stöter på i discorden medans jag tar muntliga Whitelist ansökningar. Jag kommer också förklara varför personen blev godkänd eller nekad, tex: Nekad, Utveckla. Eller tex: Godkänt: snygg ansökan och väl utvecklad. Jag kan också alla grundregler inom fivem:

RDM
När du dödar en person utan ett giltigt scenario bakom det.

VDM
När du kör över en person med ett fordon.

COMBAT LOGGING
När du loggar ut för att inte hamna i fängelset eller förlora en pistol eller liknande

FEARRP
Du ska värna om ditt liv dvs om du t.ex. är under ett pistolhot ska du RPa rädd

METAGAMING
När du använder information från discord eller streams (något som är OOC)

POWERGAMING
När du tex blir skjuten i benet så ska du RPa skadad

NLR
Om du dör i ett scenario så ska du inte komma ihåg någonting ur det scenariot.

Jag tycker att man ska gå efter SUNT FÖRNUFT
Det betyder att man inte ska göra något som man inte skulle göra i verkligheten om man var den karaktären.

Och det kommer hjälpa genom att då kan jag se dom som kan reglerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och jag kommer aldrig att göra det.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka