Accepterad Olof | Ansök till whitelist ansvarig [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof.

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
17
Användarnamn: Olof

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Skoglund

Hur gammal är du? 12 år, Men jag är mogen för jobbet

Vad heter du på discord? Olof#2008

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kolla hela tiden! Jag har två skärmar så jag kommer ha forumet och discord uppe på den ena och ladda om sidan hela tiden. Jag kommer kolla ansökningar varje 5 min eller till och med mindre. Jag kommer alltid vara aktiv i forumet även i skolan men då kan jag tyvärr inte vara aktiv på discord men när jag är hemma så är jag alltid aktiv i forumet och discord.

Hur aktiv är du i discorden? Hela tiden jag spelar! Jag har alltid forumet och discord uppe på ena skärmen. Jag kollar discord på mobilen när jag inte är hemma.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill att andra ska ha lika kul som jag har det när jag jobbar som tex Falck chef och jag tycker det är jättekul så jag vill att andra ska ha lika kul som mig.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag kommer vara väldigt aktiv i discorden och i forumet. Jag kommer vara snäll mot alla jag pratar med och ha en god ton mot alla och ha respekt mot personer jag pratar med även om jag är ovän eller vän med personen. Jag kommer alltid ha forumet uppe på ena skärmen så att jag alltid är aktiv. Jag älskar multistaden så jag vill bli en större del av den här fantastiska servern. Jag kommer även förklara varför en ansökan blir nekad och jag kommer kolla noggrant på den ansökan som jag ska svara på. Jag förstår att jag har ett ansvar som WL-A och jag kommer ta det på Alvar. Ni kommer inte ångra er om jag blir WL-A!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och jag kommer aldrig göra det någonsin!

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju
Du har nu WL-A i forumet och discorden.
lycka till!
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka