Accepterad Olof Andersson | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
32
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198814132715/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olof

Vad är ditt discord namn? Olof#6666

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Han heter Olof. Olof är urspringligen från Uganda och den agressiva afrikanska dialekten brukar därför bryta in lite då o då. Han var uppväxt i Sandy ett runksjul med en väldigt tuff familj. Han växte upp tillsammans med sin mamma och store bror. Storebrosan hamnade i fängelse i tidig ålder (29). Systern var mycket envis, han hade ingen kärlek utan bara hat. Hon missbrukade droger som kokain. Olof blev misshandlad av sin bror. Mamman orkade inte mer och övergav därför Olof till ett adoptationscenter vid 3 års åldern. Det var då Olof förstod att hans pappa var död och att hans mamma ljög om att pappan reste iväg. Ingen av barnen gillade Olof och det var då han började komma in i kriminaliteten. Olof försökte fly från barnhemmet 10 gånger, men misslyckat alla gånger. Den åttonde gången lyckades han, men det krävdes ett mord för det. Han var tvungen att mörda en av personalen för att lyckas fly. Ingen vet om att han är den skyldige. Olo flyttade nyligen in kl 7 landade flygplanet. Han planerar på att ändra på sin livsstil. HAn vill bli en bättre människa genom att hjälpa samhället. Han erkände för sitt mord och fick 3 år straff. Idag är Olof 21 år. Han har kommit ut fängelset efter att ha betalat för att hans namn ska bli rent. Olof ska ansöka om pass. Han vill bli medborgare och leva det bästa livet han kan. Han planerar att jobba inom vård för att hjälpa samhället. Om det är något Olof har lärt sig under sin tuffa uppväxt är det att pengar kommer sist oavsätt ekonomiska svårighetr.

Varför ska just du bli whitelistad? rf just jag vill komma i på denna server e för att jag som sagt vill nå en högre rpa nivå o folk som e 15-16 år vet nog hur man rpar bra,Jag tycker att denna server passar mig perfekt, vill ta min spelupplevelse till en annan nivå. Jag har massor av erfarenhet av andra servrar. Jag har läst reglerna. För att jag ska förbättra min rp läser jag andra servras regler, det brukar finnas tipps där om hur man kan ta rp till en högre nivå. Jag vill även ansöka till Polis för att utföra bra trafik stop osv. Mitt största intresse är att titta på filmer/dokumentärer om smarta poliser som utför sitt arbete och liknande. Och det som skulle vara ännu roligare är att utföra det dem gör fast i ett spel. Han vet hur han ska vara framför medborgarna. jag vill använda hans ideer och göra dem i spelet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad för att då kan jag välja mellan fler jobb t.ex gå med i gäng och då har man alltid något att göra

Hur hittade du Unive? Jag hitta multistaden när jag satt och spela med min kompis och vi ville ha en svensk stor server och då hitta vi multistaden. Vi fastna direkt och satt uppe hur länge som helst.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill göra denna server till en ny nivå till Olof karkatären o lite roligare genom att utföra roliga scenarion. dvs inte bry sig om jag dör eller blir av med pengar osv. Vill sprida lite glädje genom att få folk att skratta. finns många i servern som bara tänker på deras bästa vilket jag inte gör.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka