Inaktuell Olof Andersson | Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du detta förslag?

• Nej

Votes: 0 0.0%
  • Avstår

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .

Olof Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
32
Berätta om ditt förslag att inte strypa typ lambos och liksom ferraris för dom går väldigt långsamt och tkr rpen skulle blivit mer realistisk då om den skulle typ gå i 300+ istället för 250 km i timmen

Hur ska förslaget implementeras? Vene men de skulle bli mer realistiskt om bilarna åkte snabbare som i värkligheten tkr ba jag

På vilket sätt är det en förbättring? jo att rpen kmr vara mer realistisk och fler folk kmr köpa sånna bilar

Länkar och annat material som visar förslaget: nej har inga matrial men tror folk vet vad jag menar

+rep, bilfirmorna säljer knappt några "dyrare" bilar för att oftast så är dem lika sega som en 740 A traktor och då köper alla dem billigare bilarna istället. Tror att bilfirmorna kommer att utvecklas mer om dem kan sälja olika bilar istället för att alla i staden åker i likadana rs6or eller saabar.

Men det beror ju helt på vilken Ferrari du köper för den jag har går i 400

Mannen asså jag köpte en Koeingsegg Jesko för 10M den går inte ens upp i 200

Men det beror ju helt på vilken Ferrari du köper för den jag har går i 400
även om du köper en bilig ferrari ska den vara snabb för de e den irl. En saab är fan inte snabbare än en ferari i verkligheten. Om jag köper en saab för 60k är den snabbare än en ferrari för 400k..

Tillbaka