Nekad Olof Andersson | Chef-jobb ansökan [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
32
Användarnamn: Olof Andersson

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Leo

Hur gammal är du? 19

Hur många timmar har du på Fivem? 792 timmar totalt alla dom där timmarna är på Multistaden RP

Varför vill du just bli chef på det jobbet? ör att jag har varit vianor flera gånger och jag färga bilarna jag var jätte aktiv. Jag kommer att vara jätte respekt mot alla inte om en kompis vill bli del ägare då kommer jag inte vara snällare till han nej utan jag kommer att vara respektfullt. Jag vet hur man gör som chef och jag kommer att starta en ny regel och med varningar den som har fått 3 varningar kommer jag att sparka för att jag vill anställa seriösa personer och aktiva. Jag tycker att jobbet vianor är jätte roligt och när jag var vianor fick jag erfaren på 1dag för att jag var jätte aktiv. Jag kommer anställa folk som är över 18 och om någon är ny på fivem och inte kan något och hen vill bli vianor då kommer jag att be personen att läsa multistadens regler alla sen får du kolla grundreglerna efter ta en whitelist intervju sen kan jag ta en till intervju till vianor sen kommer jag ta beslut om den blir nekad eller godkänt, om den blir nekad då får du vänta lite tills att du har tänkt efter på vad du ska säga,om den blir godkänt då kommer jag att lära dig allt om vianor.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit vianor flera gånger och det verkar kul som chef och därför vill jag testa chef och hur det är. Jag vet hur man gör som chef. Jag vet hur man färgar bilar och hur man fixar helt enkelt.

Berskiv din karaktär? Han heter Olof andersson och är 20 år gammal. Olof har viljat jobba som Mekonomen men det är fullt så han börja kolla hur man gör som vianor. Olof har jobbat flera gånger på vianor och det han kommit lite nya saker om man säger så o har där för vill Olof testa som chef.Olof har jobbat som bilförsäljare och mycket annat sen börja han gilla bilar han börja med att köpa en Saab och den var jätte snabb sen gick han till vianor och fixa den och därför vill han bli en vianor.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ungefär 5timmar 6

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut multistaden är ju bäst

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope

Har du läst våra Regler? Yes

Personen innan blev ägare, ansök gärna till något annat nu istället :)
Nekad.
Låser och arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka