Nekad Olof Andersson | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
32
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198814132715/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: JonssonLeo

Vad är din discord tagg? Leo Jonsson#9605

Vem var det som bannade dig? 1abdi

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tar ut pengar i kassan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde banna mig eftersom att jag tog ut pengar ur kassan då jag inte visste det. Det var så att jag satte in 3.5M från början och då ville jag ta ut 900k tror jag att det var. Jag visste tyvärr inte att jag inte fick ta ut pengarna. Nu har jag lärt mig en läxa och om jag blir unbannad kommer det här inte att ske igen. Jag tycker att du borde också unbanna mig eftersom att jag är väldigt aktiv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skulle ta ut lite pengar eftersom jag ville köpa en ny bil. Tyvärr visste jag inte att jag ej fick ta ut pengar ur kassan så jag tog bara ut. Jag tog in 3.5M i kassan och sen så ville jag ta ut 900k jag trodde det var okej. Just nu har jag lärt mig att även om jag sätter in det får jag ej ta ut det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. orkar inte säga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle inte ta ut pengar ur kassan utan tillåtelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ta ut pengar ur kassan utan tillåtelse.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka