Accepterad Olof Andersson | Ban överklagan[Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Olof Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
32
Användarnamn: Olof Andersson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198814132715/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: leomanjonsson

Vad är din discord tagg? Leo Jonsson#9605

Vem var det som bannade dig? Abraham

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fear rp o power gaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fear rpa trodde de var samma regler som min förra server jag körde på då man har tre sekunder att rymma om dom har psitol mot huvudet såklart är de mitt fel som läste reglerna när jag var trött

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var på väg till jagt stället och sen kom de en buggati bakom och tog upp vapen och jag trodde man fick åka därifrån villket vi inte lyckades med för sköt mig i huvudet så bilen började åka av sig själv och sen frös mitt spel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. typ rätt de var rätt jag fear rp för jag hade fattat reglerna fel men power gaming de var bara för mitt game frös villket dom inte kan se

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag sökte gäng i twt villket är fail rp som var dumt av mig somn jag aldrig kmr göra om

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? stannat bilen och hoppat ut och inte fear rpat

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att läsa reglerna fem gånger till tror jag för jag ska fan inte bli bannad igen

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka