Nekad Olof Andersson | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
32
Länk till din steam profil: Samma med detta vet ej hur man får de

Ditt Hex-ID: Vene hur man får fram

Vad är din discord tagg? Olof#6758

Vem var det som bannade dig? Achoo o shlafer

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent bannad från Phillip 320 server

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vrf jag tror jag är bannad? Jo jag tror jag är bannad från unive roleplay ingame de e för jag gjorde regelbrott o tog upp 6000 meth på motellet de låg på golvet o jag så dum som jag är så tog jag upp de o nu är jag bannad ingame o så kan förstå dig achoo att du tror jag har dupad dedär methet men jag har inte gjort de och sen kolla vissa människor behöver fler chanser en andra de här e första gången jag blir bannad för duping som dom tror jag har gjort men jag har inte de o vill verkligen ni staffs som läser denna har varit bannad nu i i mer än 4 veckor har inte haft nåt o göra o saknar alla mina vnr o har så många vnr man lärt känna på detta året o men liksom förstår alla mynt har två sidor hoppas du förstår.❤️ Vrf jag tror jag är dc bannad? Jo men de är för att jag gjorde ett regelbrott o hittade 6000 meth vid motellet på bgolvet o tog upp de så dum som jag är men jag gjorde ett grovt regelbrott o fick konisvenser för de o har nu varit bannad ganska länge ingame o i dc o jag älskar verkligen unive o tkr de e Sveriges bästa rpa server o vill be om ursäkt till hela staff teamet för de som hänt o de var mitt fel de som hände o jag tog mitt straff. O jag undrar o de skulle varit så otroligt snällt o jag kunde få en chans till för jag kmr ta vara på chansen o något sånt här Kmr aldrig hända igen kan lova de o liksom knr ochså att jag liksom vill visa en ny personlighet en bättre person o vill verkligen att ni ska förstå hur mycket jag älskar unive o saknar de har seriöst inget o göra om dagarna de enda man gör e att typ klippa gräset O har inget o göra o saknar unive så otroligt mycket ni ska bara veta hur mycke jag saknar unive de går knappt o ens beskriva.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte til motellt stannade vid varje rödjus o körde lagit i staden o skulle hämta en colt till min polare o sen hittade jag 6000 meth på golvet. Sen sålde jag methet senare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig ban, då det antagligen var dupat meth. Däremot var det felaktigt beslut då inte jag hade dupat. Hade istället föredragit om de tog bort pengarna jag fick av allt meth istället för perm banna mig. För jag kan ju inte veta att det är dupat eller inte. Och är man Krim irl och hittar droger du kan tjäna pengar på tar man ju drogerna och säljer

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En staff bannade fel id

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de jag kunde gjort annurlunda nästa gång om detta händer i framtiden är att skita i att ta upp methet o att bara ta min colt till min polare o dra vidare. Sen skulle jag också hoppat support och sagt att jag hittat stora summor meth på marken då de kan kolla upp de

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ta upp saker som inte jag äger eller vill ha för de kan leda till konsekvenser senare.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka