Nekad Olof Andersson | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
32
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004042147/home

Ditt Hex-ID: 11000013e36c3a3

Vad är din discord tagg? Olof#6666

Vem var det som bannade dig? mrmorkil

Hur lång tid var din ban? 5

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För så här vara jag gjorde fel o morkil gjorde rätt kolla jag var trött o hade inte svoit bra förra natten skyller ej på de men då var jag trött o gjorde dåliga buslut o då blev de fight o allt blev bara koas o sen ville morkil att jag skulle hoppa support villket jag ej kunde för jag hade match idag villket vi vann 6-1 coolt va vinnst äre

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte till Lost devils hus aka bar o så dom frågade om jag ville sjunga karaoke o de blir säkert rolig rpa tänkte jag men när jag kom dit så försökte alla slå ner mig o dra basebollträn o allt o då försvara jag mitt liv o slog tbx vilket de var då morkil speccade o trodde jag lallade o tror du såg scenariot fel. O förstår han 100 procent o han speccar i fel timing så bannar han väl den för de men menar han kom i fel timing de var när jag hade slagit ner dom för dom hade seriöst dödat mig flera gånger vene de var också nån som ressa vene vem de var dock men de e en annan grej men vill bara kunna lösa detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och då morkil kom fel timing o speccade o såg inte hela alltet men i hans ögon såg de fel så förstår han enoremt mycket o tkr han gör grymt job o tkr han e en av dom som förtjänar promote.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en support banna fel id

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de jag kunde gjort annurlunda är att klippa allt o hoppa support istället för att slå ner dom så morkil tror jag lallade men a förstår i hans perspektiv så såg de fel ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte slåss de löser inget att klippa o hoppa suppport direkt istället för att slåss villket jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Du har ungefär 10 tidigare banns alltså ljuger du i din överklagan plus att du har grova banns vilket betyder att du inte lär dig av dina banns!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka