Nekad Olof Andersson | Ban överklagan (Achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
32
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004042147/home

Ditt Hex-ID: 11000013e36c3a3

Vad är din discord tagg? Olof#1337

Vem var det som bannade dig? shlafer o wagner

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? the user is banned from this guild de e de som står i dc sen står de wagner har permanent bannat dig från phillip320 server

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vrf jag tror jag är bannad är för jag tror shlafer o achoo har sätt de fel o sätt mig fel som person dom tror jag har dupat kan svära på allt har inte dupat fram de methet handen på koranen,mammas död,pappas död, familjens död , slektengs död allas död medans jag ba hittade de på motellt golvet. o sen tog jag upp de o gick o sålde de villket jag ångrar nu för nue jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte til motellt stannade vid varje rödjus o körde lagit i staden o skulle hämta en colt till min polare o sen hittade jag 6000 meth på golvet. Sen sålde jag methet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig ban, då det antagligen var dupat meth. Däremot var det felaktigt beslut då inte jag hade dupat. Hade istället föredragit om de tog bort pengarna jag fick av allt meth istället för perm banna mig. För jag kan ju inte veta att det är dupat eller inte. Och är man Krim irl och hittar droger du kan tjäna pengar på tar man ju drogerna och säljer

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En staff bannade fel id o såg scenariot fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de jag kunde gjort annurlunda nästa gång om detta händer i framtiden är att skita i att ta upp methet o att bara ta min colt till min polare o dra vidare. Sen skulle jag också hoppat support och sagt att jag hittat stora summor meth på marken då de kan kolla upp de

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ta upp saker som inte jag äger eller vill ha för de kan leda till konsekvenser senare. O vill ba säga alla förtjänar en andra chans som jag fast jag e efterbliven!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka