Accepterad Olof _K_Gustafsson | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof _K_Gustafsson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sdfsdfsdssdfsdfsdfsdf/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Mr. fak#2291

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2007

Berätta om din karaktär. När Anton Bjursell växte upp fick han aldrig lära sig hantera pengar och detta led till att han inte visste hur man skulle göra saker och ting. När han blev 18 så hade han ingen aning vad han skulle ta sig till, han hamnade i ett berg av skulder och saker han skulle betala men han började kämpa och fick vilja att klara detta. Det var tufft men till slut klarade han det. men fortfarande visste han inte vad han skulle ta sig till. Men han visste att en dag ville han bli stenrik, så han började kämpa ännu hårdare och det är där ifrån det riktiga börjar. han är 19 år gammal och född 6 januari. han är glad, positiv och väldigt generös o alltid glad att dela med. Han har ett väldigt stort intresse för bilar och det som har med bilar att göra, han är också intresserad i mat och att laga mat och pengar är alltid han intresserad av med nöje.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra men en bra miljö och rp. Jag kommer hjälpa folk och hålla servern riktigt bra och rolig för alla jag möter. Jag kommer försöka starta saker så inte det bli tråkigt och skapa en livlig och kul miljö. Jag kommer inte störa mig och vara jobbig för alla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Enligt mig är det den största bästa svenska servern som finns allt fungerar bra och lätt med en jädra massor med saker att göra. Det som är Nice är att det är en stor vänlig community som alltid har något att bjuda med som till exempel events som Street racing. Det som också är så bra är att det funkar nästan exakt som verkligheten som gör att rp:en blir super t.ex. att många bilfirmor och affärer styrs av riktiga personer och sånt.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av min kompis och jag har också sätt många klipps på youtube o när man ska hitta en server så kommer den upp när man väljer Sverige som filter i sök.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa en rolig trivsam miljö där jag kan hänga med många och göra allting kul. Också självklart känna massor med pengar och få jobba med bilar på något sätt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli mångmiljonär och jobba med nån form av sak som har med bilar att göra. till exempel bli chef eller kanske vd för Brittas sport och lyxbilar. Skaffa många vänner och ha det allmänt riktigt kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu spelar jag bara på unive roleplay och jag spelar väldigt ofta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka