Nekad Olof _K_Gustafsson | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof _K_Gustafsson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? meko chef

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? ! Bananskalet#4106

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 800

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef på mekonomen för att jag älskar mekonomen vädligt mycket. Jag har tidigare jobbat där i långa perioder och haft väldigt kul. Under den tiden har jag lärt mig en hel del och till sist blev jag bitr chef, (btw det var länge sen) men jag har massa erfarenheter därifrån och kan nästan allt. Under denna tiden just nu när jag har rpat så har jag märkt att mekonomen inte har varit så aktiv och det vill jag ändra och det är därför jag vill bli chef. Jag har haft många bra minnen därifrån sist jag jobba där och tyckte det vara magiskt kul med själva jobbet och chefs delen där vi höll i möten tog upp förslag tog intervjuer och så mycket mer. Jag vill bli chef också för att jag aldrig har varit det tidigare men har en massa erfarenheter på hur man är det. Som hur man anställer hur man får folka att jobba och tycka det är kul, vet hur man sätter upp folk och t.ex. skaffar sammarbeten. Jag kommer se till att höja rpn runt mekonomen och kommer se till att det blir mycket mer aktivitet runt meko.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har många erfarenheter både hoss chef delen och hur det går till att göra fakturor laga fordon hur man sammarbetar och kör runt och fixar bilar m.m (kommer inte på allt nu). Jag har också en massa erfarenheter som jag tidigare skrev om hur chefs jobbet går till med att anställa och massa mer som att fixa ekonomi sätta upp folk ta intervjuer och allt annat. Tror jag har så mycket erfarenheter att jag kommer få företaget att skina in no time. Kommer göra saker som t.ex. att hålla möten varenda helg och se vad folk tycker snacka med dom vad som börs förbättras och ge dom en chans att berätta vad dom vill ska ändras. Jag kommer skaffa sammarbeten som kommer göra att mekonomen kommer bli lockande att jobba hos som exempel att göra sammarbeten med vianor och kanske något annat. Jag har erfarenhet inom hur man ska göra jobbet kul som att t.ex kanske hålla i utbildningar för kanske olika saker som hur man rycker ut och lagar fordon utanför mekos lokal. Det finns en massa mer jag kan göra som jag inte kommer på helt nu men direkt när jag börjar jobba kommer det gå magiskt. Enh av dom bästa erfarenheterna är att vara snäll och godhjärtad mot vem man än möter och vilken kund dom en är.(får en massa ideer som bara flyger förbi som jag sen glömer men aja)

Berskiv din karaktär? Min Karaktär heter Ali said och hade en rätt tuff uppväxt där han inte lärde sig så mycket. För stunden när han var ung så hade han kul för han skolkade och struntade i skolan och hans förädrar brydde sig heller inte. Det gjorde att han inte lärde sig mycket och hamnade i ett berg av skulder men sen började han jobba sig upp och kämpa och då hittade han också ett intresse som han har haft med sig hela livet och det var bilar motorcycklar allt med en motor nästan. Han älskade hur dom fungerade och tyckte det var mycket intressant. Chef jobbet var också en sak han hade på huvet som hade varit en dröm. Efter några år efter han hade gått en högskola där han lärt sig allt möjligt om fordon så såg han att det var öppet att bli meko chef. Han blev väldigt glad och tänkte det är det jag alltid har velat bli, en chef som jobbar med fordon. Så han satt sig ner och börja söka och nu väntar han på svar. Ali said är en väldigt glad och positiv person nu som strävar efter det han sätter sig själv i som just nu är bilar. Ali har många vänner och Har bra erfarenhet inom hur man är trevlig mot andra

Hur ofta kommer du vara inne? måndag 15:00-22:00
tisdag 15:00-22:00
onsdag 15:00-22:00
torsdag 15:00-22:00
fredag 15:00- hur länge jag vill
lördag: ungefär hur länge jag vill
söndag: ungefär hur länge jag vill

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.