Nekad Olof _K_Gustafsson | Chef-jobb ansökan [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof _K_Gustafsson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark chef

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? ! Bananskalet#4106

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 750 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef för att se till att hålla qpark uppe och göra att det går bra för företaget har varit bitr chef och har kunnat bli chef på meko 2 gånger. Jag vill också bli chef för att se till att det ska bli bra rp och se till att alla sköter sig och också vill jobba.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har erfarenheter inom chef saker eftersom jag har varit bitr innan fast på meko. Jag vet vad qpark håller på med och kan se till att allting går bra. Jag vet hur man ska göra så att folk vill jobba som att t.ex. ge bonusar som man kan jobba för och den som jobbar mest får någon bonus och det kommer göra att vi går mer och mer pluss

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Ali Said och är väldigt positiv och glad gillar att hjälpa till och kan vara riktigt sträng. Han älskar allt med bilar att göra och har alltid velat bli chef för han älskar också chef jobbet. Qpark har alltid varit en najs sak för han och har alltid också jobba där någon gång men nu är chef possitionen öppen och Ali vill ta sin chans.

Hur ofta kommer du vara inne? måndag 15:00-22:00
tisdag 15:00-22:00
onsdag 15:00-22:00
torsdag 15:00-22:00
fredag 15:00- hur länge jag vill
lördag: ungefär hur länge jag vill
söndag: ungefär hur länge jag vill

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope

Har du läst våra Regler? flertals gånger

Din ansökan om att bli chef har blivit nekad
Tråd låst och flyttad till Ansök till chef-jobb - Arkiv

Utveckla allt Ämil!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka