Nekad Olof _K_Gustafsson | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof _K_Gustafsson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ange ditt födelsedatum 7 December 2007

Vad heter du på discord? ! Bananskalet#4106

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag 15:00-22:00
tisdag 15:00-22:00
onsdag 15:00-22:00
torsdag 15:00-22:00
fredag 15:00- hur länge jag vill
lördag: ungefär hur länge jag vill
söndag: ungefär hur länge jag vill

Hur länge har du spelat på Unive? 500 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle göra det enklare för alla och göra en mycket bättre och mer seriöss rp genom att /kicka /svban för att få stopp på lallare och hjälpa till med alla små jobben som gör det mycket enklare för alla staffs. Jag hade också kunnat hjälpa till med att fixa små buggar som kan göra något stort som t.ex ifall två bilar spawnar samtidigt vid ett garage en bil flippar över på taket så man inte kan ta ut någon bil det jag hade kunnat göra då är att /vda bilen. Sen ifall någon kanske dör av en bugg som till exempel har hänt mig hade man kunnat reva personen genom /revive eller ifall ett missclick sker under ett stort scenario hade jag kunnat /revive personen och lotsas som inget hänt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? På den tiden jag har spelat unive har jag upptäckt en massa buggar som leder till riktigt dålig rp och saker som har faktiskt gjort mig väldigt frustrerad. Det är därför just jag vill bli servervakt för att få stopp på allt skit som kan hända och förstöra rp:en och göra den mycket mer lallig.På den tiden jag har spelat unive har jag upptäckt en massa buggar som leder till riktigt dålig rp och saker som har faktiskt gjort mig väldigt frustrerad. Det är därför just jag vill bli servervakt för att få stopp på allt skit som kan hända och förstöra rp:en och göra den mycket mer lallig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kan bidra med att se till att allt stämmer i min omgivning hjälpa till så det inte blir dålig rp genom att använda mig av saker som till exempel /svban /kick /dva och underlätta jobbet för staffs mycket. Jag hade kunnat bidra till bättre och mer seriösa scenarion och se till att alla i min omgivning följer reglerna.

Varför ska just du bli servervakt? För att förbättra rpn på servern och se till att allting är seriöst. Hjälpa till med saker som inte hade kunnat hända i verkligheten. Sen ska jag försöka hjälpa till med det jag kan så jag kan underlätta jobbet för alla staffs genom att använda mig av den tillgången jag får när jag är sv med mera.

Varför vill du bli servervakt? För att underlätta för alla och försöka göra servern till en bättre rp server. Jag vill också med hjälp av sv rollen att göra större och bättre scenarion genom att åter igen använda mig av dom sakerna jag får tillgång till när jag är sv som t.ex. buggar missclick och sånt som jag tidigare har skrivit. Jag vill också bli servervakt för att underlätta staffs arbete som t.ex. att kicka eller svbanna folk som lallar som kan ta upp mycket av staffs tid och det gör att dom kan fokusera på det mer viktiga

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? helt okej jag kan dom mest använda och mest användbara kommandona som /svban /kick /dv /revive /toggleid

Är du whitelistad på serven? japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans tre gånger har jag varit bannad en gång så var det i två dagar när jag började spela och råka prata ooc då jag sa "spela" men har aldrig mer pratat ooc sen dess och har lärt mig hur man rpar mycket bra. den andra gången var också tidigt in när jag började spela då jag skrev i ooc chatten streamar du för jag kände igen att det var cosmo. Har aldrig gjort om något sånt sedan des och tänkt på det mer. Blev p bannad för duping men det var ett

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej aldrig spelar endast på unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka