Accepterad ollmar12 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gasen

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Ditt discordnamn: gasen.

Ange ditt födelsedatum 27 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag ska bli staff eftersom att jag vill förbättra rpn på servern. Eftersom jag rpar som Krim på servern ser jag väldigt många problem spelare. Mitt mål är ju att alla ska ha kul i alla scenarion. Jag ser dagligen folk som aldrig tänker på motparten i scenariot, folk som bara kidnappar folk för att dom känner för det. Sånna som agerar såhär i rpn har ingen plats på unive. Jag vill va en av dom staffsen som förbättrar det här. Jag vill kunna banna de folk som bara spelar på unive för att få mycket pengar och vapen. Alla vet att huvudsaken med rp är att alla ska ha kul och att alla regler ska följas. Ändå så tänker inte alla på det när dom rpar.

Jag är också en väldigt rättvis person. Jag bannar dom som ska ha en ban. Jag missbrukar aldrig mina roller som visa andra har gjort.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är en väldigt aktiv person. jag brukar vara aktiv från runt 14 til 03 eller senare varje dag. Självklart finns det undantag då man inte kan vara aktiv just denna tid.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ungefär 5 månader. runt 450 h

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff innan men inte just på unive. Men under tiden jag har kört på unive har jag lärt mig hur det är och
vara staffs på unive.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo att jobba i alla områden som det behövs. Jag tror nog att det hade varit roligast och jag hade varit bäst i just support och donation.

Senast ändrad:
Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka