Inaktuell ollmar12 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gasen

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? gåsen#7757

Ange ditt födelsedatum 27 November 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det kommer in många nya medlemmar hela tiden och vissa behöver vänta ett tag innan nån tar deras intervju. Jag tycker medlemskap ansvarig låter som ett bra jobb för mig och nåt jag faktiskt tycker värkar kul. det är alltid bra med mera medlemskaps ansvariga och enligt mig är jag den rätta för jobbet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? eftersom att jag är seriös. Jag kommer behandla alla som söker lika och inte underlätta för någon man tex känner. Jag är även en aktiv spelare på unive som kommer ha tid att ta många intervjuer osv. Jag kan även alla regler på servern ganska bra och det kan underlätta när ja tar intervjuer. Jag kommer även vara väldigt noggrann när ja väljer folket som kommer in och se så dom inte kollar av reglerna som står på forumet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt. Man ska inte bemöta dom dåligt eller liksom vara otrevlig. Jag tycker även man ska bemöta alla människor likadant.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Många som blir medlemmar på servern värkar trevliga och missbrukar sin medlems roll. Jag vill vara mera noggrann när jag tar in folk så att det inte kommer in lallare som gör dålig RP. Det sker extremt många bans just nu och det verkar som att folk inte förstår reglerna. Detta kan vi påverka med att vi är mera noggranna när vi tar in nytt folk.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska ha läst reglerna och förstå dom. Och även vara kompetenta spelare som förstår vad just RP går ut på.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag vet själv att om just jag får denna rollen kommer jag ha ett stort ansvar eftersom jag kommer va en av dom som t ar in dom framtida spelarna på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv varje dag under en lång tid. varje dag från 15.00 till 00.00 (på helger är jag aktiv längre)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ni kommer inte ångra er om ni väljer mig

Senast ändrad:
++

:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka