Nekad Olliver50 | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olliver50

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olliver franzell

Vad är ditt discord namn? olliver#5174

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adolf von chack och jobbar med stenspräckning och har det som inkomst. Adolf har ett intresse för bilar och kläder därför spenderar han mycket tid och pengar på sina kläder och bilar. Adolf är väldigt omtänksam och vill hjälpa andra personer som behöver hjälp med skjuts eller annat. Adolf uppskattar folk som lyssnar på honom och inte utesluter än. Adolf växte upp i medelklass familj som sedan överlämnade honom till gatan efter att hans föräldrar skilde sig, Därför har han nu en passion för stenspräckning eftersom han brukadew samla sten som liten när han inte hade ett tak över huvudet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig karaktär som förhoppningsvis skapar en typ av trygghet och gemenskap på servern, det är alltid roligt att träffa på folk man fått hjälp av eller träffat sen tidigare, ungefär som att träffa en gammal kompis. Jag kan bidra med min karaktärs personlighet och egenskaper på servern, Man kan se "Adolf som en kompis"

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ha kul när man spelar och inte bara spela för att vinna olika scenarion, Det är viktigt att man spelar med en bra RP så det blir som i verkligheten och inte bara skit för ena personen

Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka